АЛГОРИТМ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ВІД ПОЧАТКУ БУДІВНИЦТВА ДО ПРАВА ВЛАСНОСТІ

Скоро весна, гаряча пора для початку будівництва. Для всіх хто планує будуватись і не знає з чого почати, куди звертатись, скільки часу займе оформлення дозвільних документів, надаємо “Шпаргалку”, Схему оформлення документів від початку будівництва до права власності для житлових та садових (дачних) будинків.

Алгоритм оформлення  документів

Від початку будівництва до права власності на об’єкт

Житлові та садові будинки

1.ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА

(приватизована та відповідного цільового призначення)

2. БУДІВЕЛЬНИЙ ПАСПОРТ

Перелік об’єктів на які видається:

–  Індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) площею до 500 кв. метрів.

– Господарські будівлі і споруди, зокрема гаражі, які розташовані на присадибних, дачних і садових земельних ділянках.

Видає:  уповноважений органом містобудування та архітектури безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг.

Строк виготовлення: 10 робочих днів

3. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОЧАТОК БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ

 Хто подає: замовник (його уповноважена особа)

Куди:  до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю через центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) або через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або заповнюється та надсилається рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг.

Термін реєстрації: 5 робочих днів

4. БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТА

5. ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ

Видає:  БТІ (приватне чи комунальне)

Термін виготовлення: за домовленістю

6. Декларація про готовність об’єкта до експлуатації

Хто подає: Замовник (його уповноважена особа)

Куди: до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю через центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)  чи через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або заповнює та надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг один примірник декларації

Термін реєстрації:  10 робочих днів.

7. РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ

Державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав або нотаріуса

Термін реєстрації: Не більше 5 робочих днів
За більш детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії.

тел. 097 919 75 43; 068 864 43 39; 093 255 84 66

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *